Makléř musí prodej podpořit účiným marketingem. Pokud ne, dejte mu padáka!

ZPĚT K VÝPISU ČLÁNKŮ

Ať chcete nebo ne, správný marketing je pro prodej nemovitosti stěžejní. Zajímavá prezentace doplněná poutavým inzerátem a promyšlenými, kvalitními fotkami má mnohem větší šanci na úspěch, vizuální stránka nás totiž upoutá jako první. Dalším důležitým bodem je kvantita inzerce.

Profesionální realitní makléři mají k dispozici několik desítek realitních serverů s vysokou návštěvností, na které inzerát umístí, a tím výrazně zvýší pravděpodobnost, že na byt či dům narazí potenciální zájemce. Za den uvidí nabídku stovky zájemců o bydlení.

Prodejnost zvýší i nafocení nemovitosti profesionálním fotografem, který přesně ví, jak zaujmout a vytvořit atraktivní kompozici, popřípadě zprostředkuje home staging. Tuto službu standardně realitní makléři nabízí. K dispozici mají ověřené fotografy, kteří se focení nemovitostí věnují dlouhodobě a odvádí kvalitní práci.

Pro samotného prodejce tato služba pochopitelně představuje výdaje a ztrátu času, který by musel investovat do hledání vhodného fotografa. Pokud se rozhodne ušetřit a pořídit fotky sám bez profesionálního vybavení, ochuzuje se o velmi důležitý vizuální prvek reklamy. Zákazníky totiž jako první upoutá právě vzhled nemovitosti a fotografie, které mohou rozhodnout o tom, zda nabídku bude vůbec zvažovat či ji přejde jako další průměrný a nezajímavý inzerát.

Další nezanedbatelnou výhodou, jakou vám může realitní makléř nabídnout, je placená reklama na sociálních sítích. Ta je cílená zejména na investory, kteří chtějí svůj kapitál vložit do nemovitosti a zajímá je především roční zhodnocení. Tito lidé neprohlíží webové stránky realitních serverů, jelikož nehledají bydlení v konkrétní lokalitě. Mnohem zajímavější nabídky se k nim dostanou právě pomocí placeného marketingu. Vhodně sestavená reklama umístěná na správném místě vám může pomoci prodat nemovitost rychleji a výhodněji.

Úspěšný inzerát se odlišuje od ostatních. Musí být psaný stylem na úrovni, gramaticky i stylisticky správně, k čemuž makléři využívají copywritery. Už jen napsání zajímavého textu, který upoutá pozornost a shrne všechny důležité informace, zabere neprofesionálnímu prodejci několik hodin a výsledek stejně nemusí být optimální.

Někteří makléři vám mohou nabídnout i nadstandardní marketingové služby. Jedná se například o tištěné brožury, grafické prospekty či webové stránky prodávané nemovitosti. Z pohledu zájemce je takováto prezentace nemovitosti velmi atraktivní, jelikož působí solidně a dává prostor většímu množství informací i fotek.

Přečtete si i další výhody spolupráce s realitním makléřem:
1. NEMOVITOST SE PRODÁ ZA VYŠŠÍ CENU
2. MAKLÉŘ VÁM UŠETŘÍ SPOUSTU ČASU
3. MAKLÉŘ ZAJISTÍ BEZPEČNÝ PŘEVOD