Pokud se rozhodnete prodat nemovitost, je samozřejmostí, že chcete udělat vše pro to, abyste vydělali co nejvíce peněz v co nejkratším čase. Napadlo by vás ale, že jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů dnešní doby pro prodej nemovitosti je video?
Nejprve několik faktů o videích coby marketingovém nástroji v číslech:
- Správně a kvalitně natočené video s hodnotným obsahem může zvednout zájem až o 403 %
- 60 % zákazníků preferuje video před jinými formami příjmu informací online
- 86 % lidí si videa prohlíží na osobních počítačích a tabletech, 14 % na mobilních telefonech
- Průměrné video si až do konce udrží pozornost 37 % lidí
- Video kratší než 90 vteřin zhlédne do konce 53 % lidí, video delší než 30 minut jenom 10 %
- Pokud webová stránka obsahuje video, průměrný čas, který na ní člověk stráví, se z 50 vteřin zvedne na 5 minut
- Správně optimalizovaný web obsahující video má o 57 % větší šanci, že se zobrazí na první stránce Google vyhledávače
Takže už víme, že video je velmi účinná forma propagace. Bohužel, většina realitních makléřů ho při prodeji nemovitostí nevyužívá. V jejich vysvětlení často zaznívají následující argumenty: jeho výroba je časově i finančně náročná, vyžaduje dávku kreativity a jen málokdo si ochotně stoupne před kameru!
Chcete při prodeji spolupracovat s makléřem, který si tyto fakta uvědomuje, ale i přesto pro vás video nevytvoří a tím vás připraví o možnost prodat vaši nemovitost rychleji a za vyšší cenu?
Jak náročná je tvorba videa?
Nahrání hodnotného videa skutečně zkonzumuje velké množství času. Přípravy, natáčení, editace… Jenže vy se o nic z toho starat nemusíte. U nás v teamu MARTIN TESAREK REAL ESTATE s.r.o. máme k dispozici zkušené profesionály, kteří si se vším poradí za vás. Co se týče financí, ty se mnohonásobně vrátí při prodeji, kdy díky videu a dalším marketingovým službám utržíte daleko více peněz. Zajištění dobré prezentace je pro profesionálního realitního makléře samozřejmostí.
Pokud fotografie vydá za tisíc slov /více o tom píšu v článku: Profesionální fotografie prodají nemovitost o 32 % rychleji!/, video možná vydá na celý román. Navodí atmosféru, díky které si zájemce naprosto realisticky představí, jak daný byt či dům vypadá a jak se v ní nejspíš žije. Lépe se propojí s danou nemovitostí, a také pochopí, že tolik práce může být vynaloženo jen kvůli kvalitní nemovitosti!
Kam video nemovitosti umístit?
V běžných inzerátech samozřejmě není na video místo. Proto je výhodné umístit je na speciálně vytvořenou stránku nemovitosti. Ve spojení s profesionálními fotografiemi zanechá v zákazníkovi nezapomenutelný dojem luxusu. Samozřejmě se díky tomu nemovitosti dostane větší pozornosti, stránky zaznamenají vyšší návštěvnost. A vyšší pozornost se rovná vyššímu zisku.
Zvládnete natočit video sami?
Pokud má být video skutečně profesionální, pak sotva. Vyžaduje totiž perfektní technickou vybavenost, dlouholeté zkušenosti, kompozičně i obsahově zajímavé záběry a sebevědomé vystupování zúčastněných. Dále je třeba profesionální editoring a neméně důležitá je i propagace – video může být sebelepší, ovšem bez marketingové připravenosti zůstane bez povšimnutí. Jednou z nejlepších forem jsou placené reklamy na Youtube, Facebooku, Seznamu i Googlu.
Obsah videa může tvořit komentář makléře, záběry z ptačí perspektivy, zajímavý rozhovor s architektem stavby, nebo jen obecné záběry míst, která by na fotografiích nevynikla. Vše záleží na tom, co je pro určitou nemovitost vhodné. Já vám s tím dokážu poradit a připravit přesně to video, které vaši nemovitost prodá o několik stovek tisíc dráž! Podívejte se na moje videa a názornou ukázku mého profesionálního realitního marketingu, který není na českém realitním trhu obvyklý.
Nemovitost neprodáváte každý den. Chtějte proto od svého makléře jen to nejlepší!
Pokud chcete díky videu profesionálně prodat nebo pronajmout vaši nemovitost, neváhejte se mi ozvat. Najdu si na vás čas, vytvořím pro vaši nemovitost exkluzivní video, podpořím ho placenou reklamou na Facebooku, Googlu i Seznamu, pošlu ho své databázi kontaktů (+ 8000 e-mailových adres) ze stránky neverejnyprodej.cz a to by bylo, aby se nám to nepodařilo! Mějte se fajn a ať se vám daří!
—————————————————————
Zdroje: https://www.easyagentpro.com/blog/real-estate-video-marketing/